förlåt

Alltså, tror jag håller på att åka på en förkylning.. har haft ont i huvudet större delen av dagen, har svettats och frysit om vartannat, har varit riktigt riktigt trött hela dagen ( så det svider i ögonen nästan ) . Sen typ är det lite mer.  allt är jättejobbigt.. kan liksom inte koncentrera mig och göra mina läxor..  loggade in här lite snabbt för att säga att det inte blir några bilder idag..  usch vilken svikare jag är , jag vet ,  men jag orkar inte sitta framför datan, mina ögon gör ont .  får se om det blir några imon .  annars laddar jag upp dem så fort jag kan sen .

Ne nu ska jag ut med hunden, sen ska jag gå och lägga mig. får se om jag somnar .

Har sovmorgon imon förästen, börjar inte förän 11.25 (: ganska skönt ! ska åka med grannen in vid halv 11.  så kan sova till nio iaf !

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0