GODMORGON

Har precis ätit frukost. Ska aldeles snart gå och läsa igen,  är så beroende av en bok, igen. Det är farligt att läsa.  I början är böckerna lite sega, men sen när man kommit en bit går det inte sluta läsa ! .. helt sjukt.. det är liksom annat jag ska hinna göra idag med..  typ läxor..  som jag inte gjorde mycket igår ändå.. ^^
Sen tänkte jag överaska mamma med att damma mitt rum :) då blir hon glad ! Fast får se om jag orkar.. (a)

Kanske blir det sims sen med? Hann jag inte med igår, hjälpte Cicci med sina läxor en del ist .. ^^ haha.


Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Marcus Bästaste Claesson

Awwh :') King är så jäävla fin:)



Säg Förlåt till Cicci Från mig är du snäll?<3

2009-10-31 @ 20:25:19
URL: http://mxclaezzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0