Tre smakprov!

Har fått tre bilder från Ella nu , så laddar upp dem!




Fotograf: Jessica Hill
Modell och Redigerare: Ellinor Sjöberg


Skriv gärna vad ni tycker om bilderna ?  :)



Nu ska jag spela sims igen ! Skiiit kul! Och innan bröt jag min egna regel om att jag inte skulle fuska i denna familjen.. ^^ men men, behövde pengar (a) haha .. !

Snart börjar skräckfilmer på 6an med ! Säkert inga bra , men vill se ändå :) tror inte jag sett dem som går ikväll :)  Weiii, älskar skräckisar !  (a)


Ne nu ska jag spela sims ! 
puss.


Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

om du är inne senare , så kan du nog få mer bilder som jag pysslat med ;)!

2009-10-31 @ 21:13:07
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0