UP i Fredags !

I fredags va skitkul ! Men hur ska jag nu våga gå till skolan på måndag ? .. x)  haha !

I början va vi ute, träffade lite roligt folk där som man inte träffar varje dag precis ! :) Men sen gick jag , Evve , Oscar och Anthon in på UP, dansade lite och så .  Sen gick vi ut och tog luft , sen när vi skulle in igen så kom Evve nästan inte in, för hennes stämpel hade pontus smetat ut ! Men vi kom in iaf,  sen dansade vi lite igen och så. Sen gick Anthon och Oscar ut för att ta luft , men de kom aldrig tillbaka .. ^^ haha ..  det va då allt det pinsamma  började ! x)

Vi satt vid ett bord , mitt emot varandra sen kom det fram en kille och satte sig bredvid Evelina och sa typ " hej, jag kan spela gitarr. " Vi bara " aha ,okeej .. haha "   sen sa han " han där borta kan också spela gitarr " , och pekade på en annan kille, som kom fram och satte sig bredvid mig på soffan .
Sen typ pratade vi lite ( de va ganska fulla så hörde inte allt va de sa .. ^^ ) och sen ville de dansa med oss, och efter lite övertalning gav vi med oss . Dansade lite, sen kom en tredje kille fram och va med . 
Sen när vi inte orkade mer gick vi och ställde oss vid ett bord.  De kom efter, fast inte den ena killen, han försvann ^^  .  Sen typ fick vi kommentarer som " vad söta ni är! " , och " ska vi ha trekant? " osv .. ^^ haha !  Vi bara avväjde allt , och de gick iväg O.o  x)   haha ! och en av dem blev utslängd från UP sen med ! x)


Blir lite pinsamt i skolan sen, för vet liksom vilken klass alla tre går i .. x) USCH säger jag bara !  . . .

( tänker inte nämna några namn fast jag vet vad alla tre heter ! )

PS. Tror jag och Evelina var de ända som inte hade druckit någonting på UP ! x)

Hur hade ni det i fredagskväll ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0