HejSvejs.

Vad ska jag skriva? Be om ursäkt för jag inte har skrivit på.. väldigt länge .. ?  Hm, ja, kanske .. ^^ Har ingen vettig anledning egentligen, har glömt, inte hunnit, sen har jag inga nya bilder än  ^^

Men nu ska jag berätta lite smått vad jag gjort under denna tid jag inte skrivit, sen ska jag försöka bättra mig med att börja blogga igen ! Tappar massa läsare juu när jag inte bloggar på länge .

Klassen :  KANON ! Vad ska man säga mer? (:  UNDERBAR ! ÄLSKAR DEN ! :)  Jag är hur som helst mer än nöjd att jag bytte till Teknik från Samhäll ! Ingenting jag ångrar ! ( än ) .. ^^ Har lärt känna nya människor och det är ju alltid kul  ! (:

Har även byggt upp min solbränna ännu mer nu ! Har inte blivit överdriver mycket solande, men lite grann har jag kostat på mig (:


 
Före
( hade solat en gång )

 
Efter
( hade solat några gånger, har nog solat ännu någon mer gång sen kortet togs. )


Jag har hunnit med att gå på bio med ! Gick på " Flickan som lekte med elden " , den va bra ! (: För att va svensk iaf ! :)
ULLARED har också hunnits med ! Var där i lördags (: Hittade inga tröjor, förutom en långärmad, sen blev det tre jeansleggins och lite annat smått och gott ! :) Köpte wax till benen ! Sånt man tar dän hår med x) tänkte det kan bli kul att testa ! Det kommer göra svinigs ont, men det får jag ta x) Ska be mamma eller någon kompis hjälpa mig ! tänker inte slita bort håret själv ! O.o

Har också planerat att göra om på bloggen, måste bara få tid till det ! :)

JUST DET ! Höll på att glömma !  Har börjat träna !! De ni !  Jajamen det har jag , och jag är så stolt ! Cyklar på en sån där "crosstrainer " och det går faktiskt bra :)   Har bara tränat en vecka ungefär än, men det är alltid en början ! :) Tänker fortsätta nu ! ska bli av med lite fett , och få bra kondition ! Det kan jag behöva (: Man ska inte bli anfådd av att gå hem från skolan ^^  Men kan behöva allt stöd jag kan få däremot ! Ifall jag börjar lägga ner träningen så får ni peppa mig ! jag ska fortsätta ! (;

Har skaffat mig en ny data nu med ! (: hittar den inte längre på eksjo-it , men det är en data därifrån som jag sedan köpte från Vesko, (: den fungerar kanon !
Kan skriva det jag minns om den ;  2GB RAM, 1TB HDD, hm.. jo det va nog det x) Minns inte mer, men det är en bra data iaf (: Fungerar aldeled utmärkt för mig ! Fick den + skärm för 3600 (: ( skärmen är 19" )



Ne nu måste jag öva Samhäll, har ett litet läxförhör imon  ^^  Ha det superbra ! Så ska jag skriva imon igen ! (: Eller kanske redan ikväll !   ( efter idol ! )

Ska bli duktig bloggerska nu ! Så ta en titt på min blogg ibland, förhoppningsvis har jag skrivit nått nytt (:

KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0