Hos Evve 3-4 sep ! (:

Är lite lagom seg med uppladdning, men det är tiden liksom .. ^^ Sen känns det så tråkigt att ladda upp är man inte har några bilder ..
Men nu har jag det ! Va hos Evve från den tredje till den fjärde september ( förra veckan ) och då fotade jag lite (:

Vi hade jättekul ! Det regnade så förfärligt så vi blev väldigt blöta ska jag säga .. visserligen hade vi paraply men det täcker ju inte byxor och skor .. ^^

Aja, när vi slutat skolan så gick vi ut på stan , först blev det Hawaii ( pizza ) och sen gick vi till biblioteket . Jag skulle dit och kolla om de hade någon bok jag ville ha .. (a) hehe .  Mitt emot bibblan liggen Björns bokhandel , där gick vi med in,  och jag köpte en almenacka ! Välbehövligt ! :) När vi va klara gick vi till MEDDO, ett solarium vid stationen ( nyöppnat ) . Vi solade en kvart .  Va " testa på vecka " så en kvart kostade endast 20 kr ! :)

När vi solat klart gick vi till stationen och hoppade på halv sju bussen hem ! Sen gjorde vi läxor, såg på tv och lite sånt (:

Vet inte vad jag ska skriva mer om denna dagen .  Men ska lägga upp några bilder ! (:








Evve och Mickan ( Evves syrra )




Ska kämpa nu för att få lite solbränna ! (:  Sen i torsdags har jag även solat i måndags , och sen ska jag sola imon ( torsdag ) igen ! :)  Det är underbart skönt tycker jag ! :D En avslappnande stund ! :)

smsa mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0