TE09A + Paintball + Victor!

Har inte vart inne på ett tag, jag vet .. Fast ..  ( detta låter dumt ) men jag har glömt bort ! x)  Förlåt..  ^^  Har haft så mycket annat att tänka på .

Nu är det såhär,  jag trivdes inte i min förra klass ändå sen... Så jag bytte,  så nu går jag i TE09A och trivs superbra ! (:  Har iaf en fem , sex stycken jag känner där !  ..  Visserligen är det bara killar i klassen, förutom jag, fast det gör ingenting ! Jag har ju några gamla klasskompisar där så jag har alltid någon att vara med liksom !

Idag i skolan hade vi sovmorgon,  sen en lektion ( matte ) sen skulle min klass köra paintball med alla andra teknikare ! ( fast jag vågade inte vara med ! Jag kollade på...^^ )
Paintball va jätteroligt att se ! Skulle nog va roligt att vara med också ! Men jag vågade inte eftersom jag är rädd att det gör ont att bli skjuten x)
Jag hade med kameran så fotade lite grann - tills batteriet dog ^^ . 
Efter ett tag där ute på åkern i Flugeby så började det ösregna ! Och självklart hade jag inget paraply med mig ! ^^   Blev väldigt blöt ska jag säga .. 
Jag åkte med Victor på moppen ut så jag va tvungen att stå där i regnet och vänta på att han skulle köra klart paintballen ^^   Men när han va klar åkte vi tillbaka till skolan och självklart va vi tillbaka lagom till att den tidiga bussen hade gått ^^ ..   Ville inte sitta i skolan med dyngsura kläder så hängde med Victor hem sen . Så här sitter jag nu, har bytt om lite med , ( va hos Evve igår  tills idag så jag hade ombyte med mig som tur var ! ) ..
Ska nog ner till bussen snart med , den går 15.45 ..  ^^

Ha en bra dag ! Kanske kommer bilder ikväll, om jag hinner gå in mer  -  ska till Gunnarsö sen !

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Whow!! Ettorna ägde!

2009-09-09 @ 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0