Alice I Underlandet

Hej. Precis hemkommen från bion. Filmen var verkligen asbra, skulle jag säga något annat skulle jag ljuga :).

Fick ett PM innan ( på bilddagboken ). Det var min kompis Astrid som skrev och berättade att hon blivit en av 15  som blivit utvalda att gå vidare i en modelltävling i Småland. Det är rätt stort! Är så grymt glad - och stolt - över att det var just jag som tog korten som hon skickade in :) Här kommer ett foto från när jag fotade henne.


I övrigt kan jag berätta att precis nu nyligen idag skrev en Lisa Sjöberg till mig på facebook och frågade hur det var med mig. Jag tänkte "känner jag någon Lisa Sjöberg?" och frågade mamma. Hon kom ihåg och påpekade direkt att det var en av trillingarna jag var jättemycket med när jag var yngre. Sånt är roligt, att få upp kontakt med någon man inte har pratat med på flera år - och då menar jag verkligen flera år! Jag blev överlycklig och nu tänker jag se till att träffa henne och hennes systrar i sommar :) Undrar hur det blir ... (min granne är en släkting till dem). Var så länge sedan man såg dem, vi var så små...

Nu ska jag hitta på något annat medan jag väntar in att Lost ska börja.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0