Förvånat mig själv idag!

Hejsan. Ibland överraskar jag verkligen mig själv! Som nu till exempel. Var nere och cyklade, såg på tv och sen kollade jag hur länge jag cyklat med jämna mellanrum. Tillslut, när jag cyklat 14 minuter (som jag hade som mål) kände jag att jag nog skulle orka en minut till - och det gjorde jag! Och inte bara en minut till utan tre minuter till! Alltså cyklade jag 17 minuter idag. Hade nog kanske orkat en minut till, men jag kände att det fick räcka :) Tyckte det var väldigt bra gjort av mig! Jag gick från att knappt orka 13 minuter i söndags till att orka 17 minuter utan större problem idag. Är så stolt! Det är kul att träna när man gör framsteg! :D

Nu ska jag äta lite grann, sen hoppa in i duschen! :)

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0