Galen kväll

Hej. Nu är jag hemma igen efter en galen kväll i Vetlanda. Eller galen och galen ^^ jaja. Kul va den iaf :)

Det va releaseparty på Powerhouse i vetlanda. Några band var där och spelade. Jag tog kort som bara den :) Fast kameran har jag inte med mig hem .. Haha. Den gav jag till Fredrik (För det va han och någon till som ordnade med det hela) som vill ha bilderna sen att redovisa till sitt projektarbete :) . Men när han lagt in korten och sådär så kommer jag få tillbaka kameran igen. Troligtvis någon dag i början på veckan,  så då kan ni vänta er kort! :)

Rackans Kalle som skulle trycka in micken i ansiktet på just MIG ! Gaah! Piiiinsamt.... :$

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0