Gratis-fashion. En intressant sida!

Läste lite på fotomojjet´s blogg och hittade då några inlägg där hon tipsade om en sida som heter gratis-fashion.se. Jag gick in och kollade och så registrerade jag mig. Själv tycker jag den verkar hur bra som helst! Inte sådär väldigt svårt att samla poäng faktiskt! :)

Men för att ni ska bli lika intresserade som jag så lånar jag texten som Miriam hade skrivit på sin blogg. (Hoppas inte det gör något? Länkar dig som tack)

I detta inlägget hittade jag denna texten.

Det är en sida där du samla poäng o sedan byter poängen mot presentkort, underkläder, ipods, pafymer mm.
Det är verkligen super lätt att få poäng oxå, genom att deltaga i tävlingar, svara på frågor, besöka hemsidor i 15 sek mm.

Intresserade? Gå in på den här sidan och registrera er nu! :)

Förövrigt så har Miriam en jättefin blogg. Är helt fäst. Underbar verkligen! Tycker ni ska ta en titt!

Plz.

Kommentarer
Postat av: Anonym

søta:*

2010-04-27 @ 22:01:55
URL: http://amandras.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0