Jag är med och Tävlar!

Godmorgon. Ber så mycket om ursäkt för att jag inte bloggade mer igår. Men tro mig, jag försökte. Kom inte ens ut på internet fast att det var anslutet! Helt galet..^^

Men nu är jag tillbaka igen och har massa bilder som jag bara väntar på att få visa er! :D

Men först tänkte jag tala om att jag är med och tävlar på en blogg! http://nnathalieppersson.blogg.se/ heter den. Tycker ni alla kan gå in och kolla den och sedan, på söndag tror jag det va, kan ni gå in där igen och rösta på min blogg! Vill verkligen vinna tävlingen :)  Jag kommer troligtvis länka bloggen igen sen på söndag.

Nu ska jag börja ladda upp bilder så om en liiiten stund får ni se dem :)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0