Majbrasa

Hejsan. Har varit iväg och kollat på Majbrasa nu :) Eller, har varit hemma ett tag, fast har fixat med foton jag tagit :)

Det var en trevlig kväll! Förutom att det var lite falsksång och att det brändes hål i min luva av glöden som flög omkring... ^^ Rackans.. haha.
Kvällen öppnades med att elden tändes och sen började CNR spela, sen spelade ett annat band, sen var det någon som pratade och allt slutade med raketer :)

Nu kommer en bildbomb!



















Det var alla bilder jag tyckte blev bäst. Tog många många fler, men orkade inte välja ut och redigera flera just nu :) Alla blir ju nästan likadana ändå ... x)

Men nu måste jag gå och sova! Är så grymt trött och har mycket ondare i halsen nu än vad jag hade tidigare idag.

Godnatt puss.

Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

otroligt jävla snygga bilder! älskar dom. alla alla! :DDD happy face! asså shit! hur fan lyckas du få så snygga bilder när det är så mörkt. vadå fotar du på? :o :D

2010-05-01 @ 21:09:51
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Fina bilder :)

2010-05-04 @ 20:20:33
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0