Min helg.

Hej alla. Nu är jag hemma efter två dagar hos Andreas. Det har varit två sköna dagar faktiskt, fast Andreas har varit jobbig ^^ :P . Idag var vi i Västervik (eller utanför^^) på middag hos kusiner till Andreas. Det va trevligt, de är snälla!

Vad har ni gjort i helgen för något?

Åhh vad irriterad jag blir ibland! Speciellt när de sätter flera bra program samtidigt fast olika kanaler (!) Som ikväll,  då är det Johan Falk på fyran och CSI på femman .. ^^ Måste alltså spela in det ena . Jobbigt! För båda vill jag liksom se så fort som möjligt..  GRR.. (!)..

Något kul nu då! :) Vet inte om jag sagt det innan, men jag har lite jobb nu på lovet :) Imon och på onsdag ska jag sprätta påsar nere på bruket i Nyboholm :) Ska bli kul! Eller inte jättekul att sprätta påsar, men kul och bra med lite pengar! För jag behöver det verkligen nu! .. ^^

Nesch,  nu ska jag..  hm..  springa ner och sätta mig vid TVn tror jag :) Såå lust till det :)

Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0