My weekend

Nu tänkte jag ta mig lite tid att berätta lite snabbt om min helg :)

Filmnatten
Åkte moppe med Victor till Willys, handlade, åkte hem till Victor. Filmkväll hos honom med några i klassen. Tror vi var 8 stycken. Mycket trevligt var det! Tack för jag fick sova på era axlar ( minns dock ej vilka jag sov på riktigt.. Men tror det var pontus och michael iaf? ). Blev inte mycket sömn, men lite grann imellanåt, sen blev det typ tre timmar efter tre någongång. Frukost blev det och två filmer på förmiddagen. Sen stack alla hem och Victor skjutsade mig till stationen där jag tog bussen till Andreas.

Hos Andreas
Väl hos Andreas åt jag, sen gick jag och la mig och sov i tre timmar på eftermiddagen. Sen åt jag igen sen duschade jag. Sen blev det typ tv och sova hela kvällen tills vi gick upp och la oss vid tolvtiden - då somnade jag bums!
Sov typ 11 timmar under natten - gick upp klockan elva - väckte Andreas halv 12. Vi åt och gjorde oss i ordning sen åkte vi på middag hos hans mormor och morfar. Efter det blev jag hemskjutsad.

Det är typ min helg :) Hemma sen blev det dator, tv , mat å lite :) Inget speciellt eller så.



Imorgon får jag sovmorgon för en gångs skull! Asbra! Fast inte så länge dock.. Måste åka hemifrån innan klockan nio. Fast i vanliga fall går jag ju hemifrån vid halv åtta så jag ska väl inte klaga :)

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine "Bloggowitch" Hallqvist

Lite sovmorgon är ju bättre än inget :)

2010-04-18 @ 22:04:46
URL: http://www.mondoblog.se/principessan
Postat av: Lokesolveig

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-03-08 @ 12:49:09
URL: http://lokesolveig.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0