Så trött.

Förstår inte vad som flugit i mig. På senaste tiden har jag varit helt otroligt sjukt trött. Både dag som kväll/natt. Anledningen är okänd och jag vet inte hur jag ska göra för att ta bort denna tröttheten. Gå och lägga mig tidigt och sova länge? Tyvärr. Det går inte. Har nämnligen försökt, men när jag väl gått och lagt mig somnar jag inte ändå. Gick och la mig 10 i lördagskväll för att jag va så trött, men somnade inte förän vid halv 1 sen ändå. Måste lösa detta... Någon som har tips?

Btw, har väldig lust att se Vampire Diaries nu. Fast.. Det går inte förän torsdag..  Shit. Varför?

Nu måste jag dra mig till badrummet, borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen. Om jag inte tuppar av före. Mina ögon sitter och drar ihop sig. Inte somna - inte somna! ... :s

Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0