Slapp och jobb idag.

Godkväll :) Förlåt för min dåliga uppdatering. Vet inte om jag har så mycket att skylla på egentligen så säger helt enkelt att jag inte orkat sitta vid datorn idag :)

Gick upp lite innan 12 idag, åt frukost, såg Johan Falk (första halvan), åt middag, såg andra halvan av Falk sen bytta jag om och började jobba. Sprättade påsar idag ju :) Gick väldigt bra! Fick jobba ihop med Tony och det va jättekul :) Tror vi gjorde cirka 16-19 pallar tsm idag. Helt okej! När jag kom hem åt jag och sen började jag och pappa fixa om på mitt rum :) Med tavlor och hyllor å sånt. Blir nog bra när det är färdigt! Vi ska fortsätta imon sen :).

Nu har jag precis designat en bikini på Nelly.com. Tycker själv den blev underbart fin! Hoppas ni tycker det med :) Ni kan ju se den i det tidigare inlägget! Och skulle bli superglad om ni la en röst på mig :) !

Nu ska jag nog göra nåt annat. Kanske ta något litet kort eller nåt :) Får se vad det blir .. !

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0