Vill du ha massor av besökare till din blogg?

Hej, gick precis med på en hemsida. Tror den kommer fungera riktigt bra faktiskt :) Vill ni ha mer besökare till eran blogg tycker jag ni med ska gå med! Är ni intresserade så klicka här. Det är helt GRATIS, så det skadar ju inte att testa? :)

( funkade inte länken så testa att klicka här ist: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Lemongreen )

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Hmm. Kanske äta lite kvällsmat? :)

Ha en bra kväll! (Glöm inte bli medlemmar på bloggtrafik nu!) :D

Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sv; mina bilder är värdelösa, speceillt ifrån bröllopet! :] jo ska försöka plocka fram lite till. men tack.



jo asså det som hände idag va att två kilalr lyfte upp mig och tappade mig på golvet i korridoren. så fick hjärnskakning och typ förstört armbågarna. mest en! :] men det är okej med mig annars. behöver bara vila.

2010-04-13 @ 21:46:04
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0