Alltså oj, sommarlovet är ju typ slut.

Nu är det helt plötsligt lördag och om sju timmar måste jag gå upp igen. Ska med bussen som går tio i nio. Ska nämligen till Andreas.
Kommer nog inte blogga en massa i helgen sedan. Skriver nog något imorgon bitti när jag vaknat, men sedan blir det kanske inte lika mycket som vanligt iaf. Men man har ju inte tid att sitta vid datorn hela tiden? Det finns annat som är viktigt här i världen mer än bloggen. :)
Nu tänkte jag hur som helst ta och sova så jag kan vakna någon gång. Det börjar pirra lite i magen nu med, skolan börjar ju ändå på måndag. Bara typ någon dag kvar. Ska bli kul och spännande att träffa klassen igen.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Härligt! Har ni planer på att flytta ihop å så också? :)

Åh vad kul, skönt med lite folk också! Ja lägg upp det när du orkar :)

2010-08-21 @ 00:38:10
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Henningtilde

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2012-02-08 @ 08:38:17
URL: http://henningtilde.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0