Då var första skoldagen avklarad.

Haloj. Nu är jag hemma efter en lång och seg dag i skolan. Kom hem halv fem med bussen och så har jag hunnit äta nu med. Jag började skolan klockan tio och hade då information och sådär. Fick mitt schema tex, och så lite andra papper. Efter det så hade vi rast till klockan ett. Men halv tolv fick jag reda på att alla tjejer på teknik i tvåan och andra program som ingår i teknik collige skulle mötas klockan tolv i något rum. Jag gick dit och så fick vi information om att vi skulle bli faddrar för tjejerna som började ettan nu idag. Vi kom även överens om att teknik inte behövde några faddrar för tjejerna var hyffsat många ändå. De är 10 stycken sammanlagt uppdelat i två klasser. Jaja, men klockan ett sedan hade vi svenska. Vi gick igenom kursmålen och så fick vi gå igenom hur vi ville lägga upp undervisningen typ. Sedan fick vi sluta fem i två (fem minuter efter att min buss gick). Sedan fick jag sitta i skolan och vänta på min buss som inte kom fören tio i fyra. Urk.
Nu tänkte jag läsa lite bloggar, sen ska jag packa ner mina gympakläder tills imorgon och sedan ska jag ta itu med allt jag köpte i Ullared i fredags och visa det för er! :) Låter väl bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0