Det där regnet jag nämnde innan...

Det där regnet jag nämnde innan. Det typ försvann lika fort som det kom. Ehe. Lämnade inte ett spår efter sig.
Ena gången man tittar ut öser det ner och gatan har förvandlats till en flod. Andra gången man tittar ut är gatan en torr gata igen och luften är lika kvav som den var före regnet.

Jag har hur som helst packat klart nu till Gunnarsö. Blev inte så mycket utan jag fick plats med allt i min bag. Förutom kameran då, som jag har i min kära lilla kameraväska. Får se om jag tar några kort i helgen. Men det är inte helt omöjligt.

Nu tänkte jag bjuda på en bild på mig själv i systers glasögon. De låg nere i källan vid pappas dator. Tänkte jag skulle testa dem, och eftersom det inte fanns någon spegel där var mobilen perfekt redskap för att jag skulle kunna se hur det såg ut .. ^^

Hm. Ja. Det var det det.. 

Nu ska jag packa ner datorn. Vi hörs nere på Gunnarsö sen (y).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0