Godmorgon!

Hej på er alla som är vakna såhär dags på morgonen :). Idag har jag tre lektioner. Börjar halv nio och sedan har jag fysik a, engelska b och kemi a. Roliga ämnen? Nja, det vet i sjutton alltså. Men jag får stå ut. Inget av dem är valda av mig, det är ämnen man måste läsa när man går teknik programmet. Hur som helst, jag slutar klockan ett. Men eftersom jag ska ha trafikkunskap med denna terminen (efter skoltid, fast ändå genom skolan) så måste jag stanna kvar i skolan. Ska på "upprop" klockan 14.40 i aulan. Det är bara att bita ihop och hoppas att det är någon jag kan vara med tills dess. Borde ju vara fler än jag som ska ha trafikkunskap.
Nu måste jag sminka mig och göra i ordning det sista. Puss hej. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: victor

Fysik och engelska är kul och förhoppningsvis kemi med :D och jag ska med på trafiksaken XD

2010-08-25 @ 07:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0