Hemlängtan.

Hejsan. Pappa är ute och cyklar med King nu. Jag sitter och väntar på att han ska komma tillbaka igen. Cicci är fortfarande hos Conny. Jag såg precis klart Pirates of the caribbean tre. Har inget kvar att göra. Känner mig bara hemskt trött. Längtar hem nu, men Cicci lär aldrig gå med på att åka såhär dags. Det var annat innan hon träffade Conny minsann. Då skulle vi åka innan vi ens kommit upp på morgonen, men nu ska vi helst inte åka alls. Usch. Jag orkar inte. Är förkyld och trött och vill bara hem.

Jaja. Nu ska jag sluta klaga. Ska nog se ett avsnitt av supernatural eller något. Det är på 40 minuter så det borde jag lugnt hinna se. Eftersom jag redan har packat mitt. Måste ändå vänta på att pappa och cicci ska packa med sen.

Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Jag har inte heller fått nå direkt erbjudande därifrån, men de kommer vell så småning om kan man hoppas :)

Ja det tror jag med, typiskt! Gör du för nått då?

2010-08-29 @ 15:06:16
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Akselastrid

Great site

2011-03-11 @ 20:44:56
URL: http://akselastrid.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0