Lustig dröm!

Godmorgon! Usch vad trött jag är idag. Fast det är inte så konstigt kanske när klockan ringde för ett par minuter sedan. Tänkte ställa den ifall att, vet nämligen inte om min syster går upp eller inte. Hon brukar aldrig ställa någon klocka iaf.
Jag hade en lustig dröm nu inatt. Eller inte bara en, utan det var massa drömmar som det hoppade emellan. Lite konstigt. Klockan halv två på natten (i drömmen) var det fortfarande ljust ute, och jag skulle följa med några vänner ner till ishockeyrinken för att ta kort när de åkte skridskor. Jag gjorde det, och sedan kom två människor på promenad från skogen. Sedan rätt som det var hade jag flyttat hemifrån. Jag bodde konstigt, var tvungen att klättra på en stege för att kunna ta mig in genom min dörr, för det var typ vatten överallt. Sedan var jag tillbaka vid ishockeyn igen, och klockan var halv fyra. Då kom ett tjej-lag och skulle ha sin träning. Sedan helt plötsligt satt jag vid ett bord tsm med några vänner då Michael frågade mig "är du inte trött, Jessica?". Jag svarade något i stil med "Klockan är halv fyra, vad tror du?". Haha. ^^ Sedan var jag inne på HM helt plötsligt. Leta massa kläder och började testa. Sedan var jag tillbaka i min lägenhet igen. Men denna gången bodde jag på något slags berg. Hade massa husvagnar som grannar. Jag hade dessutom jättefin utsikt och där min trädgård tog slut började stranden. Hm.. Ja. Haha, sedan minns jag inte mer.
Konstigt eller vad?
Kommer ni ihåg någon lustig dröm ni haft någon gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0