Måndag. Fixfix

Godmorgon på er!
Idag tänkte jag fortsätta fixa och lägga upp lite hästbilder. Ska nog åka och äta snart med. Pappa jobbat ju, och så hämtar han mig på sin lunch, så åker vi till Kvill och äter på restaurang där.

Ikväll ska pappa och jag in till stan. Jag måste köpa nyckelring och mobilsmycke. Sedan ska vi också ha lite mat och sådär tror jag. :) Påväg in (eller hem) ska vi hämta upp Andreas med. Åh, min älskade Andreas. <3

Har till och med gjort mig i ordning för en gångs skull. Haha. Knappt gjort det någonting i sommar. Men har inte haft anledning. Tog ut mina flätor jag haft i två dagar och så kladdat på lite smink.
Tänkte lägga upp något kort. Så ni får se! Haha. Brukar vara dålig på att lägga upp kort på mig själv :)

Hm. Ja. Precis sådär ser jag ut JUST NU. Haha.

Nehe, nu ska jag ta och svara på lite kommentarer, och sedan ska jag börja fixa med alla dessa bilder som ligger och väntar. :)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0