Min korta onsdag är som bortblåst.

Hallå där! Nu har jag precis ätit. Kom hem halv fem idag med, fast slutade egentligen vid ett. Dock hade jag trafikkunskaps upprop 14.40 så var tvungen att stanna kvar i stan ändå. Fick reda på nu idag att jag kommer läsa trafikkunskap onsdagar mellan 15.40-16.40 och på torsdagar mellan 15.40-17.10. Alltså är min korta onsdag puts väck. Slutar ju vid ett egentligen, men nu får jag minsann sitta kvar i skolan till tjugo i fyra varje onsdag. Ska dock passa på att göra läxor under den tiden. Tror jag kommer tjäna på det då tvåan på teknik nog blir tuff.
Nu ska jag på toa, sedan ska jag ta och göra engelska. Har redovisning framför klassen på fredag. Ska snacka om Haiti ^^.
Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Myke

juste fan haiti skiten var det -.-' hatar våran nya engelska lärare

2010-08-25 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0