Min vanliga otur ...

Fick nyss ett sms av Cicci. Gissa vad det stod på det?? Jo såhär:
"det finns inget av det vad jag ser". Vet ni vad hon menade med det kära läsare? .. Hon menade att de inte säljer något av de smyckena som jag vill ha i Vetlanda! Vad är detta liksom? Blir snart galen.. Tycker inte om att beställa över internet, men nu är jag väl så illa tvungen...
En positiv sak med dagen: jag fick mina färgkort idag. De jag beställde i måndags. Har dock inte fått mina förstoringar än, så det fattas fyra kort, men tror de kommer imorgon. Så nu har jag suttit och valt ut kort för att rama in och sådär!
Imorgon när jag åker till Ullared, då ska det minsann köpas fler ramar! :) Ihh.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF Anton

tack ;)

2010-08-19 @ 15:02:06
URL: http://fotografanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0