Mina inköp på Ullared.

Här kommer en lista på allt jag köpt i Ullared. Kan ha missat något, men det mesta ska ni få reda på iaf :).
- Presenter till Angelica, Cajsa och Casandra.
- Hårinpackning.
- Inflyttningspresent till Beatrice.
- Mobilsmycke.
- Nyckelring.
- Dvdfilmer; Avatar och alla tre Pirates of the Caribbean filmerna.
- Tomma Dvd-skivor.
- Strumpor.
- Trosor.
- Kollegieblock.
- Två par påslakan.
- Clearasil.
- Tre nagellack (ett rosa/lila, ett silver och ett mörkblått.
- Ett par jeans.
- Ett linne.
- En pyjamas.
- Någon rakgrej som man gnuggar bort håret med (Veet dusch silk).
- Ostbågar
- Pringles - chips
Hann tyvärr inte ta kort på alla mina saker innan jag la dem lite här och var, men kläderna har jag kort på. Tog kort i provhytten när jag testade dem.
Mina jeans
Linnet
Pyjamasen
Nu ska jag nog gå och borsta tänderna - tror jag.
Puss hej :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sv; tack för länken! :D bra köp.

2010-08-29 @ 16:49:22
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0