Nu tänkte jag lägga ner lite tid på läxor.

Tjo. Nu har jag precis sett på film - 2012. Någon som sett den tidigare? Jag tycker den var helt okej! Tycker om "naturkatastrof-filmer". De är spännande på sitt egna sätt liksom.
Tror ni på allt det där? Med att jorden kommer "gå under" 2012? Själv vet jag inte vad jag ska tro. Så som vi förstör miljön så känns det inte helt omöjligt. Men förhoppningsvis lever jag då och får se hur det blir. Jag HOPPAS att det bara är något som de hittat på, något som inte kommer hända än på många många år.
Ne, nu tänkte jag ta och göra lite läxor. Har framför allt religion jag måste göra. Lära mig några ord eller så. Sedan har jag engelska redovisning imorgon, måste lära mig min text lite bättre. Sen vet jag inte riktigt vad jag har.. Matte tror jag. och ja.. Hm.  Får se vad jag hittar i skolväskan ^^.
Ni som med börjat skolan nu, har ni också fått massa läxor?
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0