Tänktänk

Har tänkt lite nu och kommit fram till att min blogg är väldigt tråkig. Visst, jag uppdaterar ofta, men jag lägger nästan aldrig in bilder längre. Fast kan ju inte lägga in bilder i varje inlägg kanske. Så mycket fotar jag inte. Jag fotar när jag känner för det och när jag har något att fota liksom. Det händer inte varje dag.
Men bara för att piffa upp det hela lite grann tänkte jag lägga upp ett gammalt foto nu som jag tycker om. Så kanske jag kan fortsätta göra? Lägga upp något äldre kort, i brist på annat ibland?
Bilden är tagen på Gunnarsö, Oskarshamn.
Nu tänkte jag krypa ner och somna till antingen en film (Tinkerbell and the lost treasure) eller till Supernatural. Har inte bestämt mig ännu.
Imorgon börjar skolan. Det börjar pirra lite nu.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Varsegod :)

Okej vad roligt, åh blev de massa tårta då? :)

Ja men de va ju tur det då, måste ha känts bra nu i efterhand :D

Haha sist jag köpte två tröjor åt min sambo fick jag lämna tillbaka dom, så tacksam va han! Så nu har jag slutat köpa grejer till honom för att ja vart så sur, haha :P

Jag har varit på ultraljudet ju men sen har de bara blivit lugnt för min del. Vad har ni mer gjort då?

2010-08-22 @ 23:07:21
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0