Trött som .. Ja.

Halloj. Har plockat upp alla Ullaredskassarna nu. Vet inte vad jag ska skriva. Är helt trött i huvudet. Tänkte ta mig några mackor nu, sedan måste jag damsuga. Mamma, pappa och Cicci åkte till Oskarshamn nyss så jag ska sova ensam inatt. Tänkte gå ner till Kickan ikväll för att se film. Sedan imorgon bitti ska jag med bussen in till stan. Tror den går 8.50. Vet inte hur jag ska orka.
Bild på allt jag köpt osv kommer upp antagligen senare, eller en annan dag. Jag orkar verkligen inte nu.
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sv; där är vi inte lika, jag älskar att vara ensam hemma! :D kan förstå att du är trött efter en dag på Gekås! :) Köpt något nice, hoppas du lägger upp på bloggen ? :)

2010-08-20 @ 18:23:54
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0