-21 grader nu.

Fy satan vad kallt det är. Var ute med mamma och King nu. Jag fick välja mellan att gå fort och inte frysa lika mycket (men däremot hosta så jag nästan spyr) eller att gå normalt tempo och frysa låren av mig. Tror dock vi gjorde en blandning för jag både frös om mina lår så de typ stelnade, mitt ansikte blev en isbit och mina fingrar vill jag inte ens tala om (fast att jag hade mina tjockaste vantar på mig!). Samtidigt som jag frös så enormt så hostade jag hela tiden och det har inte slutat ännu. Det bara killar och killar. Kan man spy av att hosta mycket? Jag hoppas att det inte är kallt imorgon, jag har redan ångrat mig.
Nu ska jag gå och lägga mig och sova. Läxorna är klara, har inga mer nu innan lovet och det känns underbart. Skulle varit gott med en mugg varm oboy innan jag kryper ner dock. Bara för att jag älskar bilden (speciellt färgerna!) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0