Andra Advent, snart jul ju!

Idag är det Andra advent. Som jag sagt så många gånger tidigare så flyger tiden iväg. Nu är det inte alls långt kvar till det är jul. Börjar nästan bli lite pirrig, önskar mig så mycket i julklapp och hoppas att jag får allt (fast att jag vet att det inte är möjligt).
Idag ska jag ta det lugnt, sedan, vid fyra- fem någon gång ska jag in till Vetlanda, ska hjälpa till med en fotografering. Ska sköta ljuset om jag inte minns fel. Ska bli spännande då jag aldrig gjort det innan :)!
Vad ska ni hitta på idag?
Puss.

Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]

sv; oj vad glad jag blev nu! :D otrolgit kul att höra. Tjaah kanske får börja använda bloglovin mer då ;)

2010-12-05 @ 20:10:54
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Bea

Och vad står det på önskelistan då? ;)

Förutom att jag önskar mig Eclipse av pappa o en parfym av mormor (som jag också redan vet att de köpt, då jag var med :P) så önskar jag en Mini pc till skolan. Dock orkade jag inte vänta så köpte en själv och önskar mig nu istället pengar så jag kan få tillbaka de pengar jag spenderade x) HAHA

2010-12-07 @ 22:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0