Bus med vovven

Nu har jag pluggat massa religion. Är sjukt trött men tänkte läsa igenom sidorna en gång till och öva lite till innan jag kryper ner. Mamma, pappa och Cicci åkte precis in till stan för att handla och kolla på Lucia. Jag hade jättegärna velat följa med men jag såg ju luciatåget innan i dag i skolan och så orkar jag verkligen inte. Måste ju plugga klart med... Men mamma och dom får njuta av de fina ljusen i kyrkan åt mig. Hoppas Andreas inte tar illa upp att jag inte kommer, men han förstår nog, jag menar, jag är ju sjuk?
Puss.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, Jag vill gärna tipsa om en bra hundkläder och hundaccessoarer webbutik;) på qpuppies.se kan du hitta praktiska hundtillbehör och hundkläder för små hundar http://www.qpuppies.se

2011-01-02 @ 23:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0