Christmasteddy

Jahopp då var första säsongen av CSI färdigsedd. Det gick lite snabbare än jag förväntat mig om man säger så. Kanske var det för att inte fjärde cd-skivan fungerade?... Hur som helst sitter jag just nu och väntar på badrummet. Det suger verkligen att vi bara har ett badrum här hemma. Vi är fyra personer som ska ha det och får hela tiden vänta på varandra. Tänkte se ett avsnitt till av CSI så länge, men haha, då fanns det inga kvar att se. Får väl hålla tummarna för att jag får någon annan intressant serie i julklapp, eller kanske säsong två av CSI? Vem vet.. ? :) hihi. Jag räknar dagarna, det är alltså bara en vecka kvar. Ganska otroligt vad tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0