Godmorgon - 3 år 1 mån.

Godmorgon på er! Nu har jag varit ute med King, ätit och ja. Inte gjort mig i ordning, men det orkar jag nog inte idag... När jag var ute med King hade jag med kameran och testade att fota i RAW (brukar inte göra det...). Jag testade även att fota på "inställningen" M på kameran, så att jag ställde in både bländare, slutartid och ISO själv. Det kändes som det gick ganska bra, men det märker jag väl nu när jag går igenom bilderna på datorn. haha.

Hur som helst, bilder kommer upp sedan (om det blev någon bra vill säga) och så ska jag även försöka hinna med att förklara hur jag använde reflexskärm den gången jag fotade Evelina.

Idag är det min och Andreas dag. Vi firar tre år och en månad. Grattis till oss :) <3

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0