I stan köpte jag:

Jag är hemma från stan, har ätit en god middag, sagt hejdå till Magnus och Tania och hjälpt pappa skotta av altantaket.

I stan köpte jag:
- "Godis"
- Film (när lammen tystnar)
- Örhängen
- Två par nagellack
- Datorväska
- Sex par glas

Det känns så bra för jag har ganska mycket pengar kvar, och har för en gångs skull inte handlat massa onödiga saker. T ex kläder, som jag absolut inte behöver just nu. Handlade inte upp hela mitt presentkort på kicks (köpte ju bara två nagellack) och så har jag även 500 kr att handla fotoprylar för sedan som jag heller inte utnyttjat. Har även lite pengar ihopsparade till just fotoprylar + att jag har julklappspengar kvar, för allt gick inte åt idag. Jag är så glad att jag äntligen (tror jag) lärt mig vad spara betyder.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0