Jag måste bättra mig med fotograferandet ...

Jag måste bättra mig med detta att ta foton. Verkligen. Senaste tiden har jag varit kass på det och jag har knappt lagt upp en enda bild här på bloggen. Men jag har inte tagit några bilder för känner inte att jag har något roligt hemma att ta på. Svårt att få fina kort med när det är mörkt när man går till skolan på morgonen och mörkt när man kommer hem... Men får väl försöka ta något kort i helgen kanske! Bara hoppas jag kommer ihåg det. Ska nämligen på filmkväll på fredag hos en klasskompis, sedan vet jag inte riktigt vad som händer resten av helgen.

Hur har er dag varit? Min dag har gått fort, men jag har varit otroligt trött så bara längtar tills klockan blir lite mer så jag kan gå och lägga mig. Somnade nästan på religionen idag, och somnade både på bussen in till skolan och hem. Usch alltså, kommer inte dröja länge innan jag somnar så hårt så jag inte vaknar fören jag åkt för långt. Det skulle vara typiskt.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0