Jag tjatar och tjatar, men det stämmer så bra!

Jag tjatar om samma saker varje dag, men de saker jag tjatar om stämmer verkligen! Framför allt det där med tiden. Att den flyger iväg när man vill att den ska gå långsamt. Kom nämligen in vid halv tio då jag varit ute med hunden. Sedan tänkte jag bara sitta en liten stund vid datan för att gå och lägga mig vid tio, men se där, vad är klockan nu?? Jo mer än tio iaf. Fattar inte. Vad hände liksom?
Nu måste jag hur som helst gå och lägga mig så jag kan koncentrera mig bra i skolan imorgon. Sedan var det visst tandläkaren med ja.. Det får jag ju inte glömma.. Mhmmf.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Ida

Härliga header du har :)

2010-12-07 @ 23:48:45
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0