Matte D, E och Fysik B - min hemska framtid.

Har ett svårt val jag står framför nu. Måste ha valt tills på måndag och det är inte lätt inte. Har fått ett par kurser att välja på och ingen kurs är sådär jättelockande. Men eftersom jag måste tänka på min framtid så lutar det just nu mest mot matte D, matte E och fysik B som jag ska plugga i trean. Kommer bli riktigt tufft, men det är ju bara sista året, sedan är det studenten så det kan nästan vara värt det kanske? Kommer nog inte ångra mig efteråt... :)
Tänk vad stolt jag kommer vara OM jag klarar all matte och fysik. Snacka om att jag kommer vara världens lyckligaste människa :).
Puss.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

najs. jag chillar, ph just nu igen^^

2010-12-08 @ 18:56:17
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0