Mina planer för nyårskvällen

Utrustning: Nikon D60 + Nikon Nikkor AF-S DX 18-55/3,5-5,6 G ED II
Inställningar: 1/320s, f/4,5, ISO400
Utrustning: Nikon D60 + Nikon Nikkor AF-S DX 18-55/3,5-5,6 G ED II
Inställningar: 1/320s, f/4,5, ISO400

Nu har pappa och jag varit i Virserum en sväng. Var och handlade lite och hämtade en julklapp som pappa fått. Det var en stor chokladask. Nu ska jag nu börja fundera på vad jag ska ha på mig imorgon kväll. Ska fira nyår med några vänner. Vill vara fin, men ändå inte för fin. Samtidigt ska man kunna vara ute i kläderna utan att frysa alldeles för mycket. Hm. Får ta en funderare tillsammans med mamma tror jag. Sedan är frågan; Ska jag åka i kläderna eller ska jag byta om när jag kommer fram? (ska åka buss nämligen..) Hm. Haha, jobbigt det där med kläder :)

Vad ska ni göra på nyår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0