Mixtrar med designen...

Tiden flyger iväg och jag har fortfarande inte börjar fundera på vad jag ska ha på mig / ha med mig imorgon. Men som tur är sticker jag inte iväg fören vid fem, så jag har ju faktiskt tid imorgon också. Imorgon ska jag även hinna duscha och sådär innan jag åker iväg. Jag längtar faktiskt, det ska bli otroligt mysigt :).

Nu har jag suttit och redigerat massa bilder som är nya. Vissa är tagna med digialkameran men de flesta med systemkameran. Jag orkar dock inte skriva vilka inställningar det var osv. Det gör jag nog bara när jag kommer ihåg att titta det i camera raw innan jag klickar bort rutan.

Som ni kanske ser så håller jag på att ändra header osv hela tiden. Jag blir inte riktigt nöjd. Men det får pågå så tills jag lyckas göra en duglig som jag kan ha ett tag. Hoppas det inte gör för mycket.

Puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Tja, sent svar men haft tyvärr ganska fullt men nu har jag tid och svara så passar på =) Fixade en helt ny design på min blogg, vad tycker du? Bättre än jag hade innan? ^^ Önskar dig gott nytt år redan nu ifall jag inte hinner säga det imorgon!

2010-12-30 @ 22:58:17
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0