Mycket bloggande blir till lite bilder

Känner att jag börjar få brist på bilder igen! Haha. Men när jag väl har bilder som jag inte lagt ut innan så vill jag ju lägga ut dem så då gör jag det. Blir väldigt mycket bloggande med när jag vet att jag har många många bilder som jag vill visa :). Denna bilden har dock inget med det att göra för den är tagen med min systers kamera för länge sedan. Bara tog en random bild för att inte slösa bort alla nya bilderna på en gång haha :).

However, nu håller jag på med engelskan, men kommer inte så långt för det fanns inte många svar på frågorna vi fått i videon vi skulle titta på. Vet inte riktigt hur jag ska göra.. Men ah. Får fundera över saken. Eller nej förästen, gör engelskan klar imorgon istället och går och lägger mig nu. Tycker jag låter som en utmärkt idé! Jag är sjuk, och är man sjuk ska man sova, minsann!
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0