Pontus, ett litet smakprov

Fotade ju Pontus idag. Här är en av bilderna jag tog. Blev inte jättenöjd med resultatet av bilderna, eller vissa blev bra, det är de som kommer komma upp här allt eftersom, men blev besviken att så många blev för suddiga osv. Men det är jobbigt att fota nu på vintern, så kallt och så blir det mörkt så fort. Men ska fråga Pontus om han vill ta fler kort under lovet sedan någon dag, och då kan man börja fota lite tidigare.

Nu ska jag ta ut King. Kallt är det ute, men överlevde jag igårkväll då det var över 20 minusgrader ute så överlever jag nog ikväll med :) Puss.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

ja klart ja gör ^^ Vad får du i julklapp i år tror du? ;)

2010-12-22 @ 22:14:43
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0