February 1st

Tjo! Blev en kort skoldag idag egentligen, eller, det kunde blivit! Sovmorgon till 10.20, då vi fick reda på att vi inte hade någon svenska, så då hade vi rast till 12.30 då vi började engelskan. Hade kunnat haft en mycket längre sovmorgon än till åtta, då jag var tvungen att gå upp ^^ Efter engelskan hade vi en kort mentorstid på 10 minuter, sen slutade vi 14.20. Fick dock sitta kvar i skolan till 16.40 eftersom bussarna inte kommer förän ungefär då...  ^^ Men egentligen var det bra med alla dessa långa raster för jag har haft mycket tid på mig att plugga idag. Känns skönt, slipper jag sitta lika länge ikväll liksom (a). Har prov i teknik och företagande på onsdag, och det är massa årtal man ska lära sig. Usch alltså... Men jag tänkter få VG på det provet, tror jag klarar det, bara jag lägger ner tid på det...
Nu ska jag se om pappa har tid att förhöra mig lite grann, sen ska jag nog spela sims fram till klockan 9 då CSI börjar (Y).

Haft en bra dag? Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0