Four days left

Hej. Nu i eftermiddag/kväll har jag gjort massa matte. Och tycker faktiskt det känns helt okej. Tror provet kommer gå skapligt :)
Har även packat lite nu (: Alla kläderna som ska med till Gran Canaria är nerpackade, så nu är det bara skor och lite annat smått och gott kvar (: Wiiee,  längtar som aset nu alltså! Det ska bli dunderskönt att lämna Sverige på torsdagnatt (; Ihh,  hela kroppen spritter!

Nej nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och se Wallander tills jag somnar.  Tror jag åkt på en förkylning ... Blää.. För i morse när jag vaknade hade jag ont i halsen och nu i eftermiddag har min näsa runnit massa , och när jag andats genom näsan har det stuckits. Asjobbigt! Hoppas det inte blir något av det .. ^^

GODNATT säger jag nu (L) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0