Good News!

Tjolahopp! Är dunderglad idag ! För inatt åker vi :) Ska bli jättekul och spännande. Äte lite pirrig inför flygresan faktiskt (a)...
Var inne på yr.no och kollade nyss, en vädersida. I tisdags visade den att det skulle bli regn alla dagar utan lördag, och idag visade den att det kommer vara fint väder med sol och moln alla dagar utan söndag, för då skulle det regna! UNDERBART ! Vad glad jag blir! :)  Wiiie!  Hoppas bara det inte ändrar tillbaka sig igen ..  haha, då blir jag sur .. (;

Skönt väder? alldeles lagom tycker jag! Vill inte ha 28 grader varmt. Det är äckligt O.o .. =P

Nu hinner jag inte blogga mer just nu. För måste göra engelska, som jag helt hade glömt. Skriver om Irland, och skulle egentligen ha muntlig redovisning imon, men eftersom jag är ledig då så kommer jag få ha det på måndagen direkt efter lovet ..  Wiie .  . Haha .. Men men . Tänkte försöka skriva klart texten idag iaf, och fixa bilder och lite sånt, och sedan skriva ut, och skicka till skolan. Sen tar jag med den utskrivna kopian till Gran Canaria så kan jag lära mig texten där medan jag solar eller gör något annat skönt :) Låter ju perfekt? Bara jag hinner klart idag ... Annars får jag prooooblem .

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0