The last day of the weekend

Hejsan. Helgen hos Andreas har varit ganska händelserik!
Fredag: Bio med Amanda; "Prinsessan och Grodan" ( Ullrika, Andreas mamma, bjöd på bion ), på kvällen blev det till att se " Legend of the seaker " med Andreas.
Lördag: 50-års kalas utanför Västervik hos Andreas faster. Mycket trevligt med mycket folk (: På kvällen blev det melodifestivalen då helt rätta låtar gick vidare! Eller "rödtotten" hade nog kunnat gått vidare ist för Ola tror jag... Fast de var bra båda två faktiskt :)
Söndag: Sov länge och sedan har jag bara tagit det lugnt. Är dödstrött O.o . Förkylning påväg?

Nu måste jag kila iväg och göra matte. Har prov på tisdag och vill verkligen ha VG på detta provet också. Måste kämpa för att kunna nå mina mål! (Y)

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0