Äntligen klar!

Tjohopp! Nu är jag klar med städandet. Äntligen! höhö. Det gick minsann lite lättare när jag satte på musik på hög volym. Man började dansa fram lite mer. Svårt att förklara, men tror att ni förstår? (;  Fast allt är inte frid och fröjd minsann! Min rygg värker och jag har grym träningsverk i båda låren från gympan igår ! O.o  gaah!  Nu ska jag kolla facebook, sen ska jag sova ( eller läsa.. ) !
Bjuder även på två bilder tagna idag lite snabbt. Den ena är lite julig, för det är taget på sånt glitter man har i granen, men det får funka ! Det är ju faktiskt tjugondagjul idag.. (;


Godnatt på er ! Hoppas ni haft en bra dag (:

Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

sv; jag kan inte sätta in headerna i det "formatet". Kan typ bara läsa texterna på det vi har :)

2010-01-14 @ 17:46:05
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0