Bildbomb

Har kopplat i hårddisken nu. Kollade igenom gamla bilder och tänkte bjuda på några.
Var berädda, för här kommer de! ( Observera att alla bilder är gamla (!) )


Skolresa i sexan. Va på något medeltidaställe.

Jönköpingsresa med Evve och Hanna ( evves kusin ) . Minns ej när.

Gunnarsö. Tians hopptorn. Jag - Jeff - Cicci ( fotograf Bea, tror jag )

E.G och Kulle ( Evve och jag )

Jag. Sminkad av Åsa

Gunnarsö. Jag

Gunnarsö. Jag i lite kortare hår

Gunnarsö. Senare på dagen blev vi intervjuvade av oskarshamnstidningen

SKB

Hemma. Krusat hår

Webbkameran. Flätor

Jag.

Glad

Jag och Angelica. Singstar

Kärlek

Wie

Bea och jag

Mina älskade

Toffsar

Dessi och jag

Jag, Cicci, Bea och Hannah ( tror jag )

Jag och Bea. Beas födelsedag

Lockar

Jag.

Konfirmationen i sexan

Kort hår!

Brunett

Hoppas ni fick er ett gott skratt nu (:   Trodde ej jag hade förändrats någonting sen jag va mindre. Men det har jag visst! haha.

Lägg gärna en kommentar!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Cicci

HAHAHAHAHA HERREGUUUD x)

2010-01-08 @ 23:13:18
Postat av: Andreas

Diggar verkligen mina vita byxor jag hade då .. Ska nog köpa ett par nya såna (a)

2010-01-08 @ 23:29:59
Postat av: dessi

vilka kort:P

2010-01-08 @ 23:44:55
Postat av: Jeff

Haha det är ju allt bara lite skillnad säger vi ;)

Den gamla bilden på mig gillas ;)

2010-01-09 @ 00:44:52
Postat av: swoooosh :D

du va sjukt söt i kort hår! :D bara så du vet ^^ och i lockar! du måste ha det i skolan nån dag :O :D

väldig fina bilder :)

2010-01-09 @ 09:26:11
Postat av: Hannah

HAHAHAHH är det där jag? O.o

2010-01-09 @ 12:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0